onsdag 11 september 2013

Alla dessa direktrapporter från läsare, I love you!

Det är så spännande och roligt just nu, alltså! Trots att #slutases egentligen inte är släppt ännu verkar boken ha nått ut till en hel del läsare redan, och då och då plingar det till på twitter eller bland mejlen eller bland sms:en från riktiga människor som rapporterar direkt från sin läsning. Herregud, vad jag älskar det! Speciellt när rapporterna innehåller multipla utropstecken och små hjärtan och sånt, och typ är i stil med (och jag citerar helt skamlöst nu): "Som lärare i svenska känner jag nu att meningsbyggnaden i mitt babbel inte är ok, eller nyttjandet av utropstecken. Men what the hell!! UNDERBAR BOK!!" eller "Åh, herregud, vilken fin bok ni skrivit. I love it! I ADORE IT!!!" eller ooo, den här tweeten som plingade in nyss: "Överraskas över hur mycket jag engagerar mig i #slutases - så glad på s187! Så arg på s222!"

Och ja, ja, jag vet, det är kanske inte så snyggt att skryta om det så här. Men jag blir ju så GLAD! Det är ju så ROLIGT! Att ni tar er tid att plinga iväg dessa direktrapporter? Att ni läser boken nu? Guuud, vad jag älskar det!

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar