söndag 29 september 2013

Tack för en väldigt väldigt bra bokmässa!!

Dagen efter bokmässan... Alltså, den pågår ju fortfarande, men jag och Lisa åkte hem igår. Sjukt trötta men sååå otroooligt nöjda. En mycket mycket bra bokmässa för team #Slutases!

Lisa blev nominerad till Nils Holgersson-plaketten för sin bok "Allt jag säger är sant".

Jag blev Läsambassadör. (Har vetat om det sen i slutet av maj, men nu blev det äntligen offentligt.)

Vi båda jettade hit och dit och deltog i diverse saker; samtal vi hade tillsammans, samtal med andra, spelade in live-poddar, var med i radio kl 07.00 på fredagsmorgonen, var med på bokbloggarträffar, och så stod vi en massa i Gillas monter och signerade böcker till alla som ville! Jag längtar alltid till bokmässan, men den i år har nog varit roligast hittills!

En jättekort sammanfattning av allt blir: DET HAR VARIT SÅ HIMLA BRA OCH TREVLIGT!!! Och det har varit SÅ HIMLA KUL att få träffa er läsare!! TUSEN TACK!!

Och ett extra stort tack till den snälla person som köpte vår bok i Gillas monter, fick med sig min Sluta ses-tygpåse av misstag och kom tillbaka med den sen!!

/ Johanna

OBS! Den översta bilden på oss är fräckt lånad från Boktyckes blogg. Om du misstycker Boktycke, så hojta till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar